Rövidesen itt motoros idő, nyakunkon a tavasz és a Budapest Motorfesztivál, így van remény arra, hogy itt újra legyen nyüzsgés, pörgés, és sok bejegyzés! 🙂
Az már bizonyos, hogy amikor nincs szezon, akkor valahogy az írási kedv is alábbhagy, és bár kirándulásokból ebben az időszakra is jut bőven (csak épp nem motorral), ezekről valahogy nincs akkora kedv sokat írni. Épp ezért azokról épp elegendő irományok kerekednek a fotóblogon. (arról nem is beszélve, hogy egy kép többet mond ezer szónál.. Hát még EZER kép?! 🙂 )
Arról viszont nem szól a fotóblog, hogy mik folynak éppen a háttérben, és milyen tervek vannak kilátásban idénre:
Egy megemlítést talán megérdemel, hogy a Honda betöltötte nálam a 2. évét február végén (te jó ég, 2 éve már megvan?! 🙂 ), aminek apropójából kedvesemmel egy igen alapos mosással örvendeztettük meg a vasparipát. A garázs melegében ketten nyalogattuk alaposan körbe a motort, le-le véve egyes alkatrészeit az alaposság kedvéért.
A 2 éves évfordulóhoz viszont sajnos kevés az alapos mosás, hiszen -talán nem új infó-, hogy 2 évenként bizony lejár a műszaki. Ez sajnos február 25-én meg is történt, akkor, és az előtte lévő hétvégéken viszont olyannyira rossz idő (eső, havazás, hideg) volt, hogy a frissen mosott motorral nem indultam neki az Eger-Budapest/Győr távnak, hogy majd itt szerelőtől mandinert véve eljusson a műszaki állomásra, így maradt a garázsban, és szépen csendben lejárt a műszakija.
Eredetileg két elképzelés is volt: A: elég csak Budapestig eljutni, és ott Bambi mester kezeibe adva egy nagyszervíz mellett egy műszakit is kérek tőle. B: Győrig eljutva pihenget még pár hetet, és csak utána viszem műszakiztatni, saját magam. Na, hát mindkettőt keresztülhúzta az időjárás…
Így maradt a C terv: szerelő keresése Egerben, aki akkor már a szervizelést és a műszakiztatást is megoldja, majd pedig jó időben a motor elhozása Győrbe. Ennek fényében telt a múlthét: árajánlat kérésekkel egy nagyszervízre, hiszen a motor két év alatt mégiscsak futott 14 ezer kilométert, ami immáron a szerkezetben a 114 ezredik (!!!) volt. Kormánycsapágy csere, eldőlés nyomainak éltüntetése (lábtartó), olajcsere, karbi tisztítás, és a többi szokásos szerviz elemek. (Oké, ezeket házilag is meg lehetne oldani; HA lenne hol, és mikor! – ezek hiányában marad a szerelő)
Hosszas kínlódás után viszont ehétvégén a motor sikeresen eljutott immáron a szerelőhöz is (szüleim fáradságos segítségével – KÖSZÖNÖM!), így még arra is van remény, hogy a hosszú hétvégén hazafelé immáron már motorral jöhessek, és arra is, hogy a rákövetkező hétvégén mehessünk kedvesemmel a Budapest Motorfesztiválra, felszerelést vásárolni.
Tervben van jópár dolog megújítása, hiszen idén nyáron két nagyobb túrára is szeretnénk menni, amihez fontos lesz elsősorban az én, esetekben több, mint 6 éves ruházatom/felszerelésem megújítása. Idénre remélhetőleg jut majd egy újabb Alpok túra, Horvátoszággal és Szlovéniával fűszerezve, de ne szaladjunk ennyire előre, erről majd a maga idejében! 🙂